• Vanaf €100,- gratis bezorgd
  • Altijd contact met een technisch specialist!
  • Vandaag besteld vandaag verzonden
0
Winkelwagen (0)

Geen producten

Assortiment
Home Retourneren

Retourneren

Het team van Halvewerk doet er alles aan om u van het geschikte artikel te voorzien, echter kan het natuurlijk voorkomen dat het/(de) door u gekochte artikel(en) niet aan uw verwachtingen voldoet. 

Afkoelingsperiode: U heeft een wettelijk vastgestelde afkoelingsperiode (zichttermijn) van 14 kalenderdagen. In de zichtperiode kunt u zonder opgaaf van redenen het artikel retourneren. Het artikel kan alleen geretourneerd worden indien het ongebruikt en onbeschadigd is en in de originele verpakking wordt aangeleverd compleet met alle toebehoren die zijn geleverd.

Retourprocedure:
1. 
Om een retour aan te melden dient u via het formulier onderaan deze pagina uw gegevens, de gekochte artikelen en de reden van retour in te vullen. 
2. Na het aanmelden van uw retour ontvangt u van ons een retournummer, welke u dient te vermelden op de retourzending. De kosten van de retourzending zijn voor de klant.
3. Zonder het volgen van bovenstaande stappen kan uw retourzending vertraging oplopen of zelfs niet als retour worden geaccepteerd.
4. Nadat uw retour is ontvangen bij Halvewerk zal het volledige aankoopbedrag binnen 14 dagen aan u worden teruggestort. 

Uitzonderingen: Sommige producten kunnen door de aard van het product niet worden geretourneerd binnen de zichttermijn. Producten die in deze categorie vallen zijn verbruiksproducten (olie en vloeistoffen) en op maat gemaakte producten (slangen en custom powerpacks). Producten die zijn gebruikt of getest of niet zijn voorzien van de originele verpakking worden eveneens niet geaccepteerd als retour binnen de zichttermijn.

Garantie
 

Garantie: Op alle door ons geleverde producten geven wij standaard 12 maanden garantie. Gaat uw product binnen de garantietermijn kapot dan kunt u bij ons de garantie claimen en komen we met een passende oplossing 

Procedure: Wanneer er sprake is van een garantieaanvraag lossen we het volgens onderstaande procedure op: 1: We proberen met vervangende onderdelen het probleem te verhelpen. 2: Als punt 1 geen oplossing geeft gaat onze servicemonteur het product repareren in onze werkplaats in Enschede. 3: Mocht repareren geen optie zijn dan behoort vervangen tot de laatste mogelijkheid om het probleem op te lossen.

Retourprocedure binnen de garantieperiode: Om uw garantieverzoek zo snel en efficiënt mogelijk te kunnen verwerken vragen we u vriendelijk om het formulier onderaan deze pagina in te vullen. Daarna zullen wij antwoorden met instructies over het verdere verloop van de procedure. Indien het artikel gerepareerd of vervangen moet worden, dient het product op eigen kosten naar Halvewerk gestuurd te worden.  

Slijtage: Veel van de door ons geleverde producten zijn aan slijtage onderhevig. Slijtage is relevant voor de garantie op een product. Sommige producten moeten frequent worden onderhouden om ze bruikbaar of gangbaar te houden. Normale slijtage is een factor waar je rekening mee mag houden. Als het normaal is dat bepaalde aspecten van een product slijten, dan kan je hiervoor geen garantie inroepen, tenzij de slijtage te snel optreed. De garantiebepalingen zijn gebaseerd op normaal en deskundig gebruik. Gebruik je een product niet op de voorgeschreven manier en zorgt dit ervoor dat het product kapot gaat, dan heb je geen recht op garantie.

Retourformulier:

Meld uw retour aan via het onderstaande formulier.
Na het aanmelden van uw retour ontvangt u van ons een retournummer, welke u dient te vermelden op de retourzending. Daarnaast ontvangt u een retouretiket van ons waarmee u kosteloos* uw artikel(en) kunt terug sturen.

*enkel binnen NL

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.